Kategorijos

Kaina24.lt - dulkių siurbliai, indaplovės, viryklės, skalbyklės, šaldikliai, šaldytuvai

Kaina24.lt - dulkių siurbliai, indaplovės, viryklės, skalbyklės, šaldikliai, šaldytuvai

Technika perdirbimui



Netinkamos kokybės daiktų keitimas ir grąžinimas

LR Civilinio kodekso 363 straipsnis ir Mažmeninės prekybos taisyklės reglamentuoja netinkamos kokybės prekių ir paslaugų keitimą ir grąžinimą.

Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai

Pirkėjas, kuriam buvo parduotas netinkamos kokybės daiktas, savo pasirinkimu turi teisę:

1. reikalauti iš pardavėjo nemokamai pašalinti daikto trūkumus (pataisyti daiktą);

2. reikalauti iš pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės daiktą tinkamos kokybės daiktu;

3. reikalauti iš pardavėjo atitinkamai sumažinti kainą;

4. vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti sumokėtą kainą. Pirkėjas neturi teisės reikalauti nutraukti sutarties, jeigu daikto trūkumas yra mažareikšmis.

Pirkėjui nutraukus sutartį dėl daikto netinkamos kokybės, pardavėjas privalo grąžinti sumokėtą kainą iš karto po netinkamos kokybės prekės priėmimo.

Netinkamos kokybės daikto grąžinimo išlaidos tenka pardavėjui. Pardavėjas, grąžindamas pirkėjui sumokėtą kainą, neturi teisės iš jos išskaičiuoti sumą, kuria sumažėjo daikto vertė dėl jo naudojimo ar daikto išvaizdos praradimo arba dėl kitokių aplinkybių.

Visais atvejais pirkėjas turi teisę į nuostolių, atsiradusių dėl netinkamos kokybės prekės pardavimo, atlyginimą. Nuostoliais laikomos ir prekės trūkumų pašalinimo išlaidos, jeigu, pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus, trūkumus pašalino pirkėjas ar jo pasitelkti tretieji asmenys.

Pardavėjas atsako už daikto trūkumus, kurie išaiškėja per gamintojo nustatytą garantinį laikotarpį

Jeigu neįrodoma kitaip, daikto trūkumai, išaiškėję per 6 mėnesius nuo daikto perdavimo, laikomi buvusiais perdavimo metu, išskyrus atvejus, kai tai yra nesuderinama su daikto ar jo trūkumo pobūdžiu

Kreipimasis į pardavėją ir paslaugos teikėją

Prekės keičiamos ir grąžinamos vartotojo rašytiniu prašymu, kuriame jis privalo nurodyti priežastį (prekės trūkumą ar kitą priežastį), dėl kurios įsigyta prekė netenkina vartotojo, ir vieną iš reikalavimų. Prie prašymo pridedams kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas arba kitas prekės pirkimą-pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinantis dokumentas (PVM sąskaita faktūra, sąskaita faktūra, mokėjimo kortelės išrašas, mokėjimo kortelės skaitytuvo čekis ir kita).

Jeigu vartotojas nepateikia prekės pirkimo-pardavimo dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti prašyme nurodyti vartotojo reikalavimai tik pardavėjui sutikus

Prekės keitimo vieta

Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje ar kitoje pardavėjo nurodytoje, pirkėjui patogioje vietoje.

Esant dideliam atstumui UAB Technoaura įsipareigoja prekes pristatyti į parduotuvę savo transporto kaštais.

Dideles ir sunkias (daugiau kaip 10 kg svorio) netinkamos kokybės ne maisto prekes kokybei įvertinti, keisti, taisyti ar grąžinti veža pardavėjas, jeigu pirkimo-pardavimo sutartyje nenustatyta kitaip. Tokių prekių kokybė gali būti įvertinama ir pirkėjo namuose.


Technoaura atsiliepimai

Regina Grigonienė
2015-12-31 17:41:13 IP 62.80.231.34

Pirkau internetu skalbimo mašiną, labai ačiū už greitą pristatymą, nesitikėjau kad antrą dieną po užsakymo atveš, ir už normalią prekės kainą, kai tokia pati kitur kainuoja 50 eurų brangiau.Malonu kad yra tokių firmų kurie atsižvelgia ir į pirkėją. Jei ateityje ko prireiks visada pirksiu tik čia.Gerų naujų metų, geros prekybos Technoaurai.

Artūras
2015-07-31 14:59:29 IP 78.61.62.178

Pirkau duonkepę First FA 5152, atrodė, kad gavau su defektu, pasirinkus programą ir nustatymus, paspaudus Start, iškart nepasileisdavo tešlos maišymas, nes prieš tai naudojau duonkepę Severin 3992, ji pradėdavo tešlą maišyti iškarto, atrodė neįprasta. Paskambinus į internetinę parduotuvę, išsakiau su kokiomis problemomis susidūriau, pasakė man perskambins, kai tik susiskambins su servizo įmone, taip ir nutiko, būtent šiai duonkepei reikia kantrybės, nes tešlos maišymas įsijungia po 15-30 minučių nuo pasirinktos programos, tad problemos buvo išspręstos, kurių nebuvo dėl nepakankamos informacijos.

Jonas
2015-12-09 20:09:39 IP 78.56.196.111

Labai greitas aptarnavimas ir mažos kainos. Iš pradžių atrodė įtartina, kad tiek daug gerų atsiliepimų, kai dauguma įmonių turi vos po kelis ir tuos pačius dažnai neigiamus. Technoaura pristačius prekę paprašo palikti čia atsiliepimą. Didelis teigiamų atsiliepimų skaičius tik parodo, kad įmonė dirba stabiliai gerai.

Atsiliepimai rašomi po pristatymo


Sekite mus